Pika na P logo

CEED Podcast Pika na P

Drug pogled na tvoj podjetniški problem. Brutally honest na podjetniški svet gleda Uroš Čimžar skupaj s CEED podjetniki, mentorji in strokovnjaki.

Druga sezona

Prva sezona

E31: Mišo Duplančič: Vodilo za dober produkt je strast do produkta, strank in uspeha podjetja

31. avgusta, 2021/by Tjaša Sobočan

E30: Vladimir Balukčić: Ustvariti priložnost na trgu, ki ga še ni: inovativna rešitev in prebojni mindset

2. avgusta, 2021/by Tjaša Sobočan

E29: Jernej Česen: Management IP lastnine: kako jo zgraditi in upravljati na globalni ravni

13. julija, 2021/by Tjaša Sobočan

E28: Gregor Rebolj: Exit pride kot rezultat nečesa, kar dobro uspe

28. junija, 2021/by Tjaša Sobočan

E27: Nastja Kramer Pesek: Fokus za rast: iz spletne ‘retail’ trgovine v produktno podjetje pod lastno blagovno znamko

21. junija, 2021/by Tjaša Sobočan

E26: Hajdi Korošec Jazbinšek: Graditi podjetje skozi ‘influencerstvo’

14. junija, 2021/by Tjaša Sobočan

E25: Uroš Čimžar: Rast podjetja s strategijo prevzemov

7. junija, 2021/by Tjaša Sobočan

E24: Dada Jerovšek: Ko strast do industrije postavlja standarde rasti podjetja

31. maja, 2021/by Tjaša Sobočan

E23: Mic Melanšek: Dober produkt je tisti, ki dela marketing namesto mene

24. maja, 2021/by Tjaša Sobočan

E22: Boštjan Bregar: Ključni produkt direktorja je dobra ekipa

17. maja, 2021/by Tjaša Sobočan

E21: Til Pleterski in Klemen Ptičak: Ko ljubezen do produkta oblikuje procese in definira rast podjetja

10. maja, 2021/by Tjaša Sobočan

E20: Dušan Olaj: Od globalizacije do vesolja: en produkt, cel svet

3. maja, 2021/by Tjaša Sobočan

E19: Lea Benedejčič: Nadgradnja organizacije prinaša novo identiteto in boljšo pripravljenost podjetja na rast

26. aprila, 2021/by Tjaša Sobočan

E18: Maria Anselmi: Če želiš poslovno rast, si zamisli svoje sanjsko podjetje in ga postavi

19. aprila, 2021/by Tjaša Sobočan

E17: Ivo Boscarol: Preživeti od inovacije pomeni, da jo moraš najprej prodati

12. aprila, 2021/by Tjaša Sobočan

E16: Janez Bensa: Mednarodna rast skozi partnerstva

29. marca, 2021/by Tjaša Sobočan

E15: Kristina Kočet Hudrap: Izziv ‘dveh glav’ v majhnem podjetju: postaviti novo vodjo in skupaj krmariti isto ladjo

22. marca, 2021/by Tjaša Sobočan

E14: Matjaž Čadež: Prelomnice vodenja: ključni so podporni stebri podjetnika

15. marca, 2021/by Tjaša Sobočan

E13: Jasna Suhadolc: Prihodnost digitalnega marketinga – v iskanju povezav med vsebino, analitiko in novimi tehnologijami

8. marca, 2021/by Tjaša Sobočan

E12: Jaka Levstek: Re-branding kot balans med podjetniško norostjo in korporativnim pristopom

2. marca, 2021/by Tajda Kužner

E11: Pavle Kostadinović: Kako je lahko podjetnik odporen, ko se njegova panoga povsem ustavi

22. februarja, 2021/by Tjaša Sobočan

E10: Tone Stanovnik: Vodenje s cilji: Rezultat = Aktivnost x Kompetenca

12. februarja, 2021/by Tjaša Sobočan

E09: Andrej Mercina: Prebojni mindset v času krize: kreativno do novih priložnosti

22. januarja, 2021/by Tjaša Sobočan

E08: Anuška Beltram: Podjetnica treh zgodb – od lastnega podjetja, start-up platforme do partnerskega sodelovanja

8. januarja, 2021/by Tjaša Sobočan

E07: Marko Perme: Talent Management kot orodje rasti za posameznika in ekipo

18. decembra, 2020/by Tjaša Sobočan

E06: Matej Feguš: Kako zgraditi zdrav odnos podjetnika do podjetja?

4. decembra, 2020/by Tjaša Sobočan

E05: Maja Požar Andrejašič (REC): S komercializacijo znanosti do globalnega podjetja

27. novembra, 2020/by Tjaša Sobočan

E04: Urška Sršen (Bellabeat): Graditi produkt v mednarodnem okolju

13. novembra, 2020/by Tjaša Sobočan

E03: Teodor Štimec (Optics Trade): Prodaja kot stranski učinek biznisa

14. oktobra, 2020/by Tjaša Sobočan

E02: Mark Pleško: Dva obraza lojalnosti: kupci in ekipa

7. oktobra, 2020/by Tjaša Sobočan
Load more

Pre-season

Pogovori o prodaji s Primožem Hvalo in gosti.

Pre-episode 3: Kako ustvariti vrednost našim kupcem?

Pre-episode 1: Nove razmere -> prilagojena ponudba -> spremenjena prodaja

X